כלכלה ועסקים כללי

שלטים למשרד – המדריך המלא

שלטים למשרד

מתלבטים אם לשים שלטים במשרד? במאמר זה נמנה את כל היתרונות שלהם הן בשבילכם והן בשביל הלקוחות שלכם!

מהם שלטים למשרד?

שלטים למשרד הם די דומים במהותם לשילוט דרכים: הם מאפשרים לכל מי שנמצא בסביבה לדעת לאן עליו ללכת כדי להגיע אל היעד שלו, או במקרה של משרדים – אל האדם או החברה הרצויים לו. שלטים אלו נחלקים לשתי קבוצות עיקריות – שילוט ממותג ושילוט פנים. על שני סוגי שילוט אלו נרחיב מיד.

שילוט ממותג

השילוט הממותג הוא שילוט, שמטרתו להבהיר לכל עובר אורח איזו חברה נמצאת במשרדים אלו ומהו הלוגו שלה. בדרך כלל, שילוט זה ממוקם בכניסה אל משרדי החברה וגם במקום רלוונטי בתוך משרדיה. לדוגמה, בעמדת הקבלה, בקיר הראשון שנראה כאשר נכנסים אל מתחם המשרדים וכדומה. לכן, השילוט הממותג הוא בדרך כלל גדול ובולט במיוחד לעין.

שילוט פנים

מטרתו של שילוט הפנים היא להקל על העובדים ועל המבקרים את מציאת המשרד הרצוי להם. לדוגמה, אם אדם מסוים מחפש את משרד רואה החשבון, יעזור לו מאוד למצוא אותו על ידי המצאות השלט המציין זאת. כמו כן, ניתן למספר את המשרדים וכך לעזור למבקרים למצוא את המשרד המסוים כפי שמוצאים בניין מסוים ברחוב – על פי מספר הבית. שלטי הפנים הם קטנים לעומת השלטים הממותגים והם ממוקמים בסמוך לדלת של כל משרד. שלטים למשרד מסוג זה מיועדים בעיקר למתחמי משרדים, בין אם הם של אותה החברה ובין אם של עסקים קטנים שונים, הנמצאים באותה הקומה או באותו המתחם.

בחירת שלטים למשרד

בחירת שלטים למשרד יכולה להיות משימה פשוטה והיא גם יכולה להיות די מורכבת. במידה ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים וצריכים, הרי שהמשימה תהיה קלה. במידה ואינכם יודעים במדויק מה אתם צריכים או כיצד אתם רוצים לבצע זאת, מומלץ להתייעץ עם חברת השילוט, להסביר מהם הצרכים שלכם ולבחור ביחד את השלטים המתאימים לכם ביותר. זאת, משום שלעובדי חברות אלה יש ניסיון רב והיכרות ארוכה עם הצרכים של חברות שונות ומשרדים שונים ומהניסיון שלהם, אתם יכולים רק להרוויח!

פרסום באתר: