איכות חיים כללי

הכול על תרומה לניצולי שואה 

תרומה לניצולי שואה

אומנם זה נכון שהשנים חולפות מאז השואה, שיש לנו מדינה ושיש הרבה פחות ניצולי שואה שעדיין חיים, אך בפועל, רבים מהם עדיין כאן והם זקוקים לעזרה. לצערנו הרב, המדינה שבה אנחנו חיים מתעלמת מהקושי של ניצולי השואה ולא באמת נושאת אותם על כפיים ודואגת להם, כפי שאפשר היה לצפות. לכן בסופו של דבר האחריות והדאגה לשלומם של ניצולי השואה מוטלת על אזרחים כמונו, שרוצים לעזור ולא מוכנים לסבול את המצב שבו אדם שהצליח לשרוד את אושוויץ בסופו של דבר יסבול מרעב כאן, במדינת היהודים. זה נשמע לכם מוכר? תוהים מה תוכלו לעשות? כדאי שתדעו: תרומה לניצולי שואה תתקבל בברכה תמיד. תרומות לניצולי שואה הן אלה שעושות בסופו של דבר את ההבדל, אז למה אתם מחכים? 

תרומה לניצולי שואה – כמה כסף להעביר? 

כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת, כי כאשר מדברים על תרומות לניצולי שואה, מדברים על תחום שבו לכל אחד מאתנו יש יכולות אחרות. זה ברור שככל שתעבירו יותר בתרומה שלכם לניצולי השואה כך גם תעזרו יותר, אך מצד שני, כדאי לדעת שגם תרומה יחסית קטנה יכולה לעשות את העבודה. לכן זה לא משנה אם אתם יכולות לתרום סכומים מאוד גדולים או לא, כי מה שחשוב הוא להעביר עוד היום תרומה לניצולי שואה וכך לסייע בכל דרך אפשרית. 

למי מעבירים את התרומה? 

עוד נקודה שכדאי להתייחס אליה כאשר מדברים על תרומה לניצולי שואה, זו השאלה אל מי פונים ואיך מעבירים את הכסף. כדאי לדעת שיש היום לא מעט עמותות שונות שיכולות לקבל מכם תרומות לניצולי שואה, אך בהחלט כדאי לבדוק את הדברים לעומק. הדבר המשמעותי ביותר הוא להבטיח שאתם מעבירים את התרומה לעמותה שבאמת תעביר בהמשך את הכסף לניצולי השואה. לכן חשוב לברר את נושא האבטחה והאמינות, כי בסופו של דבר, הרעיון הוא שהכסף יגיע למקום שאליו הוא מיועד. אתם תראו שגם התרומה הקטנה ביותר תוכל לשנות את חיי הניצולים, אז מה לחשוב יותר מידי לפני שאתם עושים זאת? 

דילוג לתוכן