לא עוד שרירים וסיקוס עתיק, לא עוד גסות רוח ומראה, הגבר המודרני דואג להיראות טוב, להתלבש היטב, ולהרגיש טוב עם המראה שלו. הגבר המודרני דואג לעור שלו, לשיער שלו, לשיער הפנים שלו, וגם לשיער הגוף שלו, וכמובן – לריחות הגוף שלו. בושם לגבר המודרני זה לא מוצר נלווה, אלא חלק בלתי נפרד מהחיים, ולא רק בישראל.
אם אתם מהדור הצעיר, בשבילכם זה הרי כבר מובן מאליו. גבר משתמש בבושם. הדיאודורנט שלנו מבושם, הקרמים שלנו מבושמים, וכמובן שלכל אחד ואחד יש בארון כמה בשמים, או במקרה הנדיר רק בקבוקון אחד של בושם. לגבר המודרני אין שאלה לגבי זה, אבל זה לא היה כך תמיד.
בושם לגבר החדש
לא רק במשרדים ובמלונות, לא רק באופנת העילית או במקומות עבודה מיוחסים, הרי כיום כל הגברים משתמשים בבשמים, וגם במוצרי טיפוח אחרים. הגבר המודרני משתמש בקרמים מבושמים ונעימים לעור ולאף כאחד. קרם לחות, קרם אחרי מקלחת, קרם פנים לאחר הגילוח, ושאר קרמים שנועדו לטפל את העור ואת השיער הפכו למוצר רגיל למדי לשימוש אצל גברים, משהו שהיה בלתי נתפס עד לפני מספר עשורים בודדים.
הגבר החדש לא רק משתמש בבשמים, אלא הוא צורך אותם, דורש אותם, והפך ליעד שיווק לחברות הבשמים הגדולות. כיום ישנם סדרות של בשמים לגברים, והרבה גברים עירוניים וכפריים כאחד מאמצים בושם שמלווה אותם בנאמנות הדדית שנים רבות.
איזה עוד מוצרי טיפוח?
כיום עם אופנת הזקנים ישנה חזרה של חומרים לטיפוח הזקן ושיער הפנים, חומרים שונים ותערובות שונות שנועדו לטפח את הזקן ולשמור עליו במראה רענן. על קרמים כבר דיברנו, אך האמת היא שהשינוי הזה שחל בגברים, לעבר שימוש במוצרי הטיפוח הללו אינו מובן מאליו, וכמובן שהקרמים כמו קרם לחות וקרם להצערת העור, מה שהיה משווק בעבר רק לנשים משווק כיום לגברים, ובהצלחה יתרה.
לא כל בושם לגבר מצליח כמו בשמים אחרים, אך יש קהל להרבה סוגים של בשמים. בשמים מתוקים או חריפים, חמצמצים או מתקתקים, לבחירתכם, ובהתאמה לתקשורת של הבושם עם העור שלכם, כדי לקבל את הריח הנכון, מכל מוצר טיפוח לגבר המכיל בושם.