פעמים רבות בעלי אתרים לא מבינים מהו תהליך הקידום ולכן כאשר הם נשאלים מהן הציפיות שלהם לפני הליך הקידום הם עונים "להיות מקום ראשון בגוגל". תשובה זו, גם אם היא נשמעת ויש בה היגיון, היא כללית מאד ולרוב לא מספיקה. קידום בגוגל הוא עניין מורכב, אשר צריך להביא את האתר במעלה תוצאות החיפוש, אך השאלה היא באלו חיפושים הוא יופיע ראשון וכיצד נכון להביאו לשם.
בחירת המילים הנכונות לקידום
כדי להביא אתר לתוצאות גבוהות בחיפושים, יש להחליט אלו מילים הן משמעותיות לקידום ואלו פחות. רבים חושבים שיש לבצע את הקידום בגוגל דרך המילים בעלות מספר החיפושים הגדול ביותר, אך הם לא תמיד מבינים ששם ישנה את התחרות הגדולה ולכן לא התוצאות מגיעות לאט ולעתים במחיר גבוה. מקדם אשר מכיר היטב את התחום יוכל לבצע מחקר מילות מפתח ולהמליץ כיצד לבצע את הקידום הנכון תוך בחירת המילים/ הביטויים שימשכו לאתר את קהל היעד הנכון לו.
משיכת קהל היעד הנכון לאתר
אפשר לבצע קידום בגוגל בלי לאפיין את קהל היעד המתאים למי שנמצא מאחורי האתר, אך עדיף לבצע את הקידום כך שהוא ישרת בצורה הטובה ביותר את בעלי האתר ויביאו אליו את הלקוחות הרצויים לו. לכן, רצוי מאד להגדיר את קהל היעד (לרוב זהו קהל הלקוחות) ולבקש מחברת קידום האתרים בגוגל לבצע מחקר מתאים כיצד להביא אותו. כאן, חברה אשר מתמחה בתחום ומכירה אותו היטב, תדע לשים את הקישורים הנדרשים במקומות הנכונים ולהוסיף תכנים לאתר כך שיבטא גם את האופי של בעליו (כלומר, שיהיה חיבור בין קהל היעד לבין מה שמציע האתר).
קידום אתרים בראייה ארוכת טווח
אל הקידום בגוגל יש להסתכל בראייה ארוכת טווח. נכון שישנו קידום ממומן אשר מביא תוצאות מידיות, אך השאלה היא מה יקרה כאשר הלקוחות הפוטנציאליים יגיעו אליו. אתם מבחינתכם בוודאי תרצו שהאתר יהיה מזמין ומעניין ולכן כדאי לאמץ גם את הגישה ארוכת הטווח . הכנסת תכנים לאתר יכולה לסייע לצורך קידום בגוגל ויכולה ליצור עניין אצל הגולשים.